dimecres, 7 de març del 2012

Primeres impressions


Un cop realitzada la primer tasca, m’he adonat que em pensava que sabia moltes coses més sobre tecnologia i ciència del que realment se. No se si és com se’ns demana o la manera que hi havia expressat jo fins ara, però realment he de dir, que les preguntes inicials, m’han fet reflexionar sobre el que se i el que he d’aprendre i indagar més. Reconec que m’ha costat i el fet de no poder consultar cap font, ha estat difícil. Per altre banda, m’ha fet adonar de com quan ens han ensenyat una cosa, en el meu cas, havia fet diverses assignatures relacionades amb aquesta, aquestes qüestions mai se m’havien plantejat. Aquest interrogant et fa adonar de com cada docent, cada departament, cada facultat, organitza i gestiona una matèria. Així doncs, quan a vegades pensem, això ja ho se o això ja m’ho han explicat, no sempre és el mateix i hem de deixar la porta oberta al coneixement i a la nova font d’informació. És a dir, mai ens hem de tancar amb el que sabem, el món és una biblioteca de coneixements i amb una activitat tant senzilla com aquesta, ens n’adonem, que pensem que sabem i realment no, així que és hora de continuar aprenent.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada